loading...
چرا همیشه تنهایی؟
سامان پرهام بازدید : 0 زمستان 1392 نظرات (0)

مدت هاست دلم احساس سنگینی می کند

مدت هاست یاد گرفته ام گریه نکنم

مدت هاست دلم نتونسته خودش رو سبک کنه

مدت هاست دیگه در عمق دلم کسی لانه نداره

مدت هاست تمام باورم این است که هر چه بود تمام شد چه خوب چه بد!

نسیمی بود وزید و رفت-مدت هاست دلتنگ بارانم

مدت هاست عاشقی را از دلم برده ام

مدت هاست یاد گرفته ام بگویم.بنویسم.خوبم تا بقیه بشنوند و بدانند و باور کنند که خوبم

نمی دانم...

مدت هاست این گونه شده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگ من رو میپسندید؟
    خوش امدید دوستتون دارم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 139